Regnig lördag......

Så jävla typiskt!!!!
Det är helg och man är ledig och då är vädret uselt.
Regn, regn och mera regn.

Vi har bara softat här på förmiddagen.
"Luften" gick ur en när man såg detta jävla tråkiga väder.

Mattias där emot är i full gång. Han har två kompisar här hemma.
Dom är inne i hans rum och "härjar" med diverse spel på
datorn och/eller playstation.

Jag och Hasse har inte planerat våran dag ännu.... om vi nu
ens ska göra det???
Men något blir det säkert.... det gäller bara att komma
på vad vi vill eller inte vill göra.......
Ja, så mycket vet jag att jag ska hämta Johanna sen
senare... på eftermiddagen tror jag.
Efter att hon och Seppo kom hem från Rättvik igår, så stannade
Johanna kvar hos Seppo och sov över där.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0