Trött och seg.......

Usch, idag är jag trött... dels för att man var vaken lite
längre i natt.... dels för att jag har sovit uruselt.... och för
att jag gick upp tidigt idag (varför, vet jag inte....).

Jag har bara varit hemma, hela dagen... och resten av dagen
blir nog lika dant.... jag har inte orkat duscha ännu....men ska väl ta
mig i kragen och göra det snart... kanske man piggnar till då?

På förmiddagen kom Teresa förbi här och var här ett tag.

Johanna och Mattias har varit nere på marknaden och kollat läget.
Själv har jag ingen lust att gå dit...

Just nu är Hasse ute och glider på motorcykeln.

Ikväll ska Johanna på grillfest med en massa tjejer. Sen ska
dom väl ner på drakbåtsfestivalen och "härja".




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0