Trött redan när jag vaknade......

I morse när jag vaknade till väckarklockan, kände jag direkt att
denna dag kommer att bli jobbig.... eftersom jag inte kände
mig nå utvilad.... utan jag kände mig tröttare än när jag la
mig för att sova igår kväll.

På jobbet fick jag KÄMPA mot tröttheten. Jag satt och nickade
till flera, flera gånger... fastän jag jobbade samtidigt.

Tröttheten har följt mig hela dagen.... drygt!

Så till kvällsmat blev det Brandts... jag orkade
helt enkelt inte ens tänka ut någon maträtt... och än mindre
att kocka ihop den.

Om en timme är det Ugly Betty. Idag ska jag inte missa den.
Men risken är stor att jag somnar till programmet.....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0