Jobbigt.......

Idag slutade jag lite tidigare från jobbet.
Jag är så jävla svullen i fötterna, bena och händerna så det
är jobbigt nu ( ja, det har det väl varit hela tiden sen några månader tillbaka).
För varje steg jag tar, känns det som om jag ska få kramp
i vaderna. Fingrarna och fötterna värker och det spänner i dom....
något så fruktansvärt... det känns som om det kokar innanför huden.....
det blir lite psykiskt påfrestande att gå och må dåligt
och man känner sig så otymplig och stel. Till slut kan man inte tänka på
något annat än att man bara vill dit där det är svalt eller kallt...

Så jag kände bara att jag orkar inte mer.... det var varmt i kontoret och när
jag är svullen så är jag ännu mer brydd för värmen än annars.
Ja, värme och värme... det som inte har samma besvär som jag upplever
nog inte att det är varmt, när jag gör det.... det märker man ju bara här hemma.
När de andra i familjen börjar huttra och frysa (när det är öppet någonstans)
så tycker jag fortfarande att det känns lite för varmt.....

När jag kom hem från jobbet så dröjde det inte länge förrens jag somnade
på soffan sittandes. Fan, jag är så trött jämt.... spelar ingen roll när jag går och
lägger mig... jag känner mig aldrig utvilad.... nästan så jag är tröttare när
jag vaknar än när jag gick och la mig.


Klockan 17.00 idag var det dags för ett frisörsbesök igen.
Den här gången var det bara klippning för mig och Johanna fick sin lugg klippt.

Sen har jag bara varit hemma.

Teresa kom förbi här på kvällen på en tjolstund. Trevligt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0