Aggresiv bacill......

Om jag var trött igår, så är det inget emot vad jag är idag.
Idag har det varit kämpigt på jobbet...
Jag var inte ensam om att vara trött... jag tyckte var och varannan
"klagade" på sin trötthet.... gäspade... såg trötta ut.

Jag har även en jävla huvudvärk.... har haft det ända sen
jag vaknade imorse.

Mattias är fortfarande sjuk, men han är mycket bättre idag.
Så förhoppningsvis är han på bättringsvägen nu.

Igår hade det bara varit 6 st elever i Mattias klass, resten var sjuka.
Dom är väl något på 20 st i klassen annars.
Det verkar vara en aggresiv bacill som klassen har drabbats av, eftersom
det är så många som har insjuknat samtidigt......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0