Busskrångel.....

Idag kommer ju Marjo med sina två yngsta barn.

Bussen från Stockholm skulle vara framme kl. 15.00 ute vid OKQ8.

Jag tänkte att jag skulle åka ut dit och vänta när dom kom... så jag
kunde välkomna dom till Smb och sen byta några ord.... är ju
lite ivrig på att träffa dom.

Kl. 14.30 ringer Katja och säger att det är ingen idé att jag åker
ut till OKQ8... för hennes syrra hade nyss ringt och talat om att
bussen dom åkte med hade gått sönder.
Dom stog mellan Västerås och Fagersta och väntade på en ny buss.
Så Katja hade ingen aning om när dom skulle vara framme
här i Smb. Åh, vilken otur.... med tanke på att dom har ju rest
så långt och varit på väg sen igår.

Så jag får ge mig till tåls och vänta tills Marjo har tid att
träffas.....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0