Det är så tråkigt.....

Är hemma från jobbet idag med.
Usch, vad det är tråkigt att bara vara hemma...
och inte kunna göra någonting.
Dagarna går ju så sakta....

Hasse var ut och åkte skoter tidigare idag.
Åh, det skulle jag också vilja... men just nu
kan jag inte det. Få hoppas att jag är bättre
till helgen, ifall det kan bli en liiiten tur på skotern då.
Vi får väl se.

Idag fyller min pappa år. GRATTIS!!!

På lördag fyller min mamma år, så då "buntar" vi ihop
deras födelsedagar och firar dom då.

Idag är det i alla fall mitt program, Desperata Hemmafruarna.
Det har jag sett fram emot.

Idag håller dom på att byta ut turbon på våran bil, så
imorgon förmiddag kan vi hämta den... om allt går som det ska.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0