God mat och fika....


Denna fruktkorg.... en finsk "jägarens kokbok".... ett durkslag i silikon ( som går
att platta ihop, så det tar lite plats... vi tänkte på husbilen ).... och en hög
glasskål med vita stenar och ljus.... det fick mina föräldrar av oss och brorsans familj
i födelsedagspresent.



Här blir den nya kokboken inspekterad av mina föräldrar.....



Vi blev bjudna på en indonesisk kycklinggryta och ris... och sen fanns det även
en pastagratäng... och sallad och bröd.
MMMmmmmm... det var jättegott!!!!
Hoppas bara att min mage tycker det också... för kycklingen var lite stark.



Idag var Nellie och Molly i sitt esse... jag har då aldrig sett dom båda så
energirika... hahhaha. Mattias var överlycklig över att få så mycket uppmärksamhet
av de små... och han var med dom hela tiden och gjorde av med energi....



Efter mycket stim, stoj och lek, så var det dags för fika.
Morsan hade gjort marängtårta. Mmmmm... den är ju så god!

Efter någon timme hos mina föräldrar, så åkte vi hem.

Johanna drog nyss iväg till kompisar. Dom skulle ha fest.

Mattias sitter inne i sitt rum och spelar on-line-spel.

Hasse som har varit ute hela dagen, la sig på kökssoffan när vi kom hem....
för han var så pömsig.
Misstänker att han sover nu....

Själv ska jag gå ner och kolla på finalen av Melodifestivalen.


Trackback
RSS 2.0