Kompis med en "kändis"......

Idag har jag varit trött hela dagen.
Tur att man har det lite lugnare på jobbet, just nu.

Efter jobbet var jag hem ett tag, sen åkte jag till vävningen.
Har ju inte varit där på några gånger, så jag gick dit redan
strax före halv sex.... för jag var tvungen att åka hem strax före
sju.... när Hasse skulle iväg och jobba natt.
Då hann jag väva en hel del... men ack så det känns nu i
axlarna... och i ena armbågen.
Fan, snart kan man inte göra någonting... utan att det ska
straffas med mer smärta osv.....

Teresa var förbi här på kvällen.. ett tag.

Jo, visst ja.... jag är ju kompis med en som är "kändis" nu.
Jo, för kändis måste man ju vara om man är med på första sidan
av NLT...och på bild.... hihihiiii.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0