Ny tid.....

Imorse när jag åkte till jobbet och kom till Vasagatan, så har
man lika gärna kunnat tro att man åkte på crossbana.... det var
spårigt och guppigt....
Men när jag kom  hem från jobbet så hade dom faktiskt skrapat
Vasagatan, så körningen blev betydligt skönare.

Johanna och Mattias tog bussen upp till stan och var hem till deras pappa
i några timmar. Sen åkte dom med mig hem.

Hasse jobbar eftermiddag, så han kommer hem kl. 20.00.

Det var meningen att jag och Johanna skulle ha varit till frissan idag.
Båda två har sett framemot det.
Men, men.... för ca 20 minuter sen ringde frissan och ville ändra
våran tid till onsdag kväll istället.
Ja, det är ju bara att acceptera situationen.... även om jag blev
lite besviken...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0