Rökmoln......

Hasse gör ett långskift just nu.
Han började jobba kl. 14.00 och sen kommer han hem
imorgon kl. 06.00... puh.

Så det blev ingen skoter idag, som jag hade planerat.
Jag till och med köpte korv och bröd igår, som vi skulle
ha haft med oss på skoterturen.......

På eftermiddagen var jag hem till Teresa för första gången...
i hennes nya lägenhet. Hon hade det jättefint och mysigt.
Hela lägenheten var i ljusa färger och den var väldigt ljus
för övrigt... stora fönster som släppte in mycket ljus.

När jag kom hem igen, så började jag att fixa kvällsmaten.
Jag fick lite hjälp av kidsen.
Vi gjorde tacopaj och sallad. Gott!!!
Det var ett bra tag sen som vi åt det.... för oftast blir det
vanlig tacos.

Idag konstaterade vi att vi kommer att få en stor utgift inom det
närmaste dagarna.
Biljäveln är väl trasig!
Hasse misstänker att det är turbon som har pajat... för det
ryker som FAN när man kör och växlar.... det blir stora rökmoln
efter en... värre än dimma.
Så imorgon ska Hasse ringa runt olika verkstäder och höra sig
för vad det kommer att kosta och om det finns en
tid så fort som möjligt.
Vi har nog en jävla tur om vi kommer under 10 000:- med att
byta ut turbon.... men jag tvivlar stort på att den turen
har vi INTE......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0