De har värre jobb än jag......

Är du trött på ditt jobb?
Tycker du att du har ett skitjobb?
Känns det som om du har det värsta jobbet man kan tänka sig?
Är du less på arbetsuppgifterna?
Längtar du till något mer "spännande" jobb?
Känns jobbet väldigt ensamt?
Tycker du att ditt jobb är enformigt och trist?
Är dina medarbetare jobbiga?

Jag själv kan bli jävligt trött på jobbet ibland, i det stora hela, men
dom dagarna kommer inte så ofta.
Jag trivs faktiskt jättebra med mitt jobb och med min chef och
mina arbetskamrater.
Ska jag jämföra mitt nuvarande jobb med de andra
jobben/yrken jag har jobbat med, så är nog
mitt nuvarande jobb det bästa.... ja, delad plats med
jobbet i blomaffären.



Titta på dessa bilder, så kanske du kommer fram till
att ditt jobb är nog inte så dumt ändå......

Det finns dom som har det värre!
























































Trackback
RSS 2.0