Blindtarmen eller........????

Började dagen med att sova över....igen!
Vaknade av att Hasses mobil larmade för väckning vid kl. 07.00.
Minns inte att jag har hört min egen väckarklocka.
Nej, jag gick inte och la mig för sent.... utan tvärtom... men
ändå så lyckades jag sova över.... suck.

Jag kom på idag, när jag tänkte på mina försovningar.
Förr så försov jag mig väldigt sällan, men nu har det ju blivit
flera gånger per månad.... och det efter att jag har gått upp i tid...
helst när jag började heltid igen.
Hmmmmm.....?????

Och som om inte det var nog, att jag jämt är så jävla trött.
Idag har jag haft, ända sen jag vaknade, en jävla smärta i högra nedre
delen av magen.... och det har inte blivit bättre än.
Ett tag tänkte jag på blindtarmsinflammation.... men jag hoppas att
det inte ska vara det. Har läst på nätet om symtomer vid blindtarmsinflammation
och där stog det att man oftast ( inte alla ) mår illa, får feber och kräks.
Inget av detta har jag haft än....  "peppar, peppar...."

När vi slutade jobbet, så åkte Anette med mig hem idag.
Hon ville bli avsläppt vid Ica, så då passade även jag på att gå in där.
För strax före innan jag slutade jobbet, fick jag ett sms att jag hade
ett paket att hämta ut på Ica.




Kommentarer
Postat av: T...

Hmmm...hur är det fatt med vännen ?

När jag låg inne för blindtarmsinfl så hade jag bara ..hmm... "bara" väldans ont i magen. Inga kräkningar eller feber. Så var uppmärksam.

Går det inte över så kontakta sjukv.upplysningen.



Här är det iallafall bara bra.

Tokgla just nu... + att Jenni är här, nu har vi gjort en paus i läxläsandet....analysera 1800-tals dikter...jisses.... se va bra det gått för oss fast vi inte pysslade med sånt !!

kram !

Å krya på dej !

2010-05-04 @ 21:31:01
Postat av: Jaana

T: Njaaäe.... det är väl ingen vidare. Har fortfarande ont.



Kram!

2010-05-04 @ 22:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0