Dags för party.........

Nu ska jag gå ner och duscha och göra iordning mig för
kvällens klassfest på hotellet.

Sen när jag är färdig ska jag "hem" till Marjo.... eller ja, det
blir ju hem till hennes föräldrar.

Där ska vi sen sippa eller hälla i oss en del alkohol och prata
om dittan och dattan och skapa oss en toppen
feststämning, innan det är dags att äntra dörren till hotellet och träffa
alla "gamla" polare igen.

Visserligen börja klassfesten kl. 19.00 med välkomstdrink och mat.
Men jag och några till ska gå dit till kl. 22.00 då det är vanlig insläpp.

Så ikväll blir det PAAAAAARTYYYYYYY!!!!!!!!!!!!!!




Kommentarer
Postat av: Karina

Jag ska fråga dig på måndag hur pigg och rask du var när du vaknade på söndagen, dvs dagen efter klassfesten... :-)



Kul att ni verkar ha sammanhållning i klassen fast det är några år sen ni slutade.



Hoppas det blev en toppenkväll och att du minns den dagen efter också...;-)



Själv är jag skittrött, har nyligen kommit hem från en heldag utikring. Har sett en jätterolig skylt som jag plåtat och ska lägga upp på min blogg sen. Ska nu bädda ner mig i soffan och glo på TV en stund. Sen är det dags att sova, dvs om jag inte somnar i soffan först...

2010-05-08 @ 22:59:55
URL: http://vovvarochvavar.bloggplatsen.se
Postat av: Jaana

Karina: Jag mår bra, men är lite trött efter gårdagen.

Sammanhållning är det väl synd att säga att det var. Det var dålig uppslutning ifrån våran klass...ja, och det övrigas med.



Kram!

2010-05-09 @ 13:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0