Dags för skönhetssömnen......

Idag hade jag tänkt städa Mattias rum.... men, men... det blev
inget av det.... för Mattias blev inte hemma.... han stack iväg till en kompis....
och jag kan ju inte rensa och ta bort saker och ting från hans rum....
det måste han själv vara med och bestämma över.

Sena eftermiddagen var jag och Johanna hem till brosan och dom.
Som vanligt så får man sig många skratt av kidsen.
Det kan vara något roligt dom säger eller att dom gör en rolig min.
Idag sjöng Molly igen för oss.... Bä, bä vita lamm och Blinka lilla stjärna.
Åh, hon är så duktig och det låter sååååå gulligt!

På kvällen kom Teresa förbi och visade hennes nya "raggarbil".
Det var en jättefin bil och fin mörk blå färg hade den.

Nä, nu ska jag gå och lägga mig och försöka få mig lite skönhetssömn.....

Natti, natti!




Kommentarer
Postat av: T...

Raggarbil???? oops

hahahaha

2010-05-23 @ 23:19:07
Postat av: Jaana

T: Ja, det låter ju lite häftigare än om jag har skrivit Passat.... fordon... osv... hihiiiihhhiii.

2010-05-24 @ 07:48:53
Postat av: T...

Mäh! Nu skrev du ju ut det iaf !!! ;o)



2010-05-24 @ 15:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0