Hasse klarade det.......

Jahapp, så har min 12-timmars fasta börjat.
Jag precis druckit och rökt, så nu ska jag väl klara mig
tills i morgon bitt... typ till klockan 09.00.

Tidigare ikväll var jag och Hasse förbi hos brorsan och dom.
Nellie hade fått en ny cykel, så när vi gick, så skulle hon ut och cykla.
Annars var det full sprutt på kidsen... och tjolsjuka var dom också.

Idag var ju Hasse iväg till Falun och skrev prov för körkort
till motorcykel. Han klarade det!
Så nu väntar han på att få köra upp... om sisså där en månad.

Bilen var ju en vända till verkstaden idag. Dom lyckades inte lokalisera
läckan, så vi ska lämna in bilen på måndag igen.
Då ska dom tvätta rent hel motorn för att kunna se bättre vart det
läcker ifrån.... så det är bara att hoppas att dom lyckas
bättre då... och kan fixa problemet.... en gång för alla!!!!




Kommentarer
Postat av: Karina

Va kul att han klarade teorin! Du får skaffa dig ett tjusigt skinnställ (eller Gore-Tex) och bli spätta. Eller du kanske har eget MC-kort?



Skulle nog också klara mig utan mat i 12 timmar, men ajajaj att inte få dricka mina goda glas vatten... :-(



Med dagens teknik kan man ju undra:

SKA DET VARA SÅ JÄVLA SVÅRT ATT HITTA EN OLJELÄCKA???

2010-05-27 @ 23:56:47
URL: http://vovvarochvavar.bloggplatsen.se
Postat av: Jaana

Karina: Näpp, har inget mc-kort och någon spätta har jag inte tänkt bli.... just nu i alla fall. Men vem vet vad man tycker om några år????



Hmmmm... .ja, trots med all modern teknik så kan det "enklaste" felet vara det svåraste att hitta....



Kram!!!

2010-05-28 @ 11:05:43
Postat av: Karina

Hur gick det på provtagningen? Släppte de ut dig igen..?

2010-05-28 @ 19:39:20
URL: http://vovvarochvavar.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0