Johanna är ute på vägarna.......

Magen är inte bättre...än.

Eftersom jag är inne på min sjunde sjukdag, så måste jag ha
ett läkarintyg from imorgon och jag har då ingen lust att besöka en läkare.

Jag ringde tidigare idag till min chef och hörde om jag kunde ta ledigt
morgondagen och sen fredagen. Det var inga problem. Tur!

För min del så har det inte hänt så mycket idag.... jag har tagit det lungt.....
ja, jag har väl inte haft något annat val.

Mattias har varit ute och lekt med olika kompisar.

Johanna och Hasse är ute och övningskör. Det har ju varit stiltje med
övningskörning för Johannas del.... under vintern.
Så det är bra att hon kommer igång igen.

Det jag har sett fram emot hela dagen är mina såpor ikväll..... Betty
och de desperata hemmafruarna.




Kommentarer
Postat av: Karina

Låter fånigt kanske men har du provat att dricka ett glas Proviva varje dag? Fast det kanske bara är bra mot tillfällig uppkördhet och gasig mage. Det ska tydligen vara jättebra, Proviva.

2010-05-12 @ 12:54:20
URL: http://vovvarochvavar.bloggplatsen.se
Postat av: Jaana

Karina: Ja, jag har hört från flera om att Proviva ska vara bra... men jag köpte en gång blåbärssmak, men den var ingen god, så jag kunde inte dricka det.

Sen har jag inte provat något mera.... hmmmm.... kanske ska man prova i någon annan smak?

2010-05-12 @ 14:09:16
Postat av: Karina

Jag har provat jordgubb och mango. Jordgubb har en viss bismak av mjöl och mangon smakar en aning banan, men de är fullt drickbara.

2010-05-12 @ 22:14:41
URL: http://vovvarochvavar.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0