Listan blir bara längre och längre........

Fan, jävla skit väder!!!!!

Jag som hade tänkt gå lös på trädgården idag, nu när både
jag och Hasse är hemma.
Men nähä då... det sket sig.... grrrrr.

Och inte vill man putsa fönster heller... som är både
behövligt och på tiden. Det skulle också ha passat bra idag, när
vi båda är hemma och kan hjälpas åt.
Men neeeej då....

Och inte vill man hålla på ute i förråden och slänga en massa
skit på släpkärran, när allt bli pissvått. Och inte kan man ställa ut
saker tills vidare heller, under röjningens gång... för det blir ju blött.

Städa altan har jag också på min lista. Men hur roligt är det när
det är kallt och blött ute... nej, den planen får stå kvar på min
lååååååååånga "måste-göra-lista".

Fan, listan blir bara längre och längre..... mer och mer kommer till den,
och inget blir borttaget.... än.... suck.

Fan för regn, i alla fall när man har planer som gör i stöp på
grund av den. Grrrrrrr!!!!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0