Notis om dagen......

Dagen har varit lugn... inga större aktiviteter.
Innan jag hann börja med något pulandet här hemma, så
kom Teresa på besök och var här ett tag.
Sen när hon gick, så hade jag tappat all lust för pulandet.....

Tjejerna har bara varit hemma och slappat.

Mattias däremot har lekt med kompisar hela dagen.
Ibland har dom varit inne, men för det mesta så har dom varit ute.
Jag fick lov att avbryta hans lekandet nyss.... för han skulle äta......han
har två läxor att göra tills imorgon.... och sen ska han duscha.
Och jag misstänker att jag kommer att få tjata och tjata på honom
för att han ska börja med läxorna.... som vanligt....suck.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0