Trodde vi ja.......

Jaha, vad har hänt idag då?

Jaaa-a... jag har fortfarande ont i magen, men inte lika illa som igår.

Jag har varit hemma hela dagen, förutom när jag skjutsade
Johanna ut till Nisses fram och tillbaka.

På eftermiddagen kom mina föräldrar förbi.
Sen skjutsade farsan Hasse och Mattias till Ludvika.
Mattias skulle ju ha nya fotbollskor och skydd.
Sen åkte dom till verkstaden för att hämta hem våran bil.
Men där fick vi tjiii!!!
Det hade krånglat för dom, så bilen var inte färdig.
Så nu ska vi få hämta den imorgon istället.
Ja, det vill jag först se.... för vi har fått så många olika bud
på dagar när bilen skulle ha varit färdig.
Fan, bilen har varit på verkstaden så länge nu, så man kan tro
att den håller på att helrenoveras.... och omlackas....hahahhahaa.




Kommentarer
Postat av: Karina

Ja, vem vet? Ni kanske får en helt annan bil med er hem istället? Hoppas på en nyare modell som krånglar mindre i så fall... :-)



Verkstan ska då faan inte ta betalt för de extra dygnen på verkstan. Ni borde istället få rabatt för de gånger de lovat er att få bilen. Ni måste ju låna bil och jävlas, vilket jag tycker ni borde påpeka för dem! :-(



Jag vet vad ni har för bilmärke, och om den står på märkesverkstaden så vet jag lite hur deras priser ligger. Har frågat om priser på flera olika reservdelar där, de är skitmycket dyrare än t ex Biltema. Sen beror det iof sig på vad man behöver ha för reservdel. Ibland kanske man måste ha anpassade märkesgrejer.



Mina bakluckefjädrar pajade i vintras. Egentligen bara den ena men vi bytte båda.

Märkesverkstad: 550:- styck

Biltema: 220:- styck



Hmm...



2010-05-05 @ 22:48:58
URL: http://vovvarochvavar.bloggplatsen.se
Postat av: Jaana

Karina: Ja, jag hoppas Hasse påpekar våran låååånga väntan, till grabbarna på verkstaden. Fan, bilen har ju stått där i TRE VECKOR!!!!



Usch, ja.... det är dyrt med bilar.... helst när dom krånglar... suck.



Kram!

2010-05-05 @ 23:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0