Trött och tärd......

För lite mer än en timme sen hämtade jag Hasse från
bussen, ute vid OK.

Det var en hel del folk som klev av bussen.
Och ALLA såg tärda och trötta ut.... full som nykter.
Det verka ha varit en "jobbig" resa....hihiiihiiii.

Hasse såg också helt slut ut och han erkände att han var TRÖTT.

Så när vi kom hem, så dröjde det inte länge förrens han intog
en liggandes läge, framför soffan..... hahahhaaaa.
Jag antar att han har somnat där......


Idag har det varit varmt. Det känns inne i huset och helst här uppe.
Jag har balkongdörren öppen, så det ska bli svalare.... men
det funkar inte så bra än.
Samtidigt vill jag inte ha öppet för länge och för mycket.... för jag
tänker på både Mattias och Hasse som är pollenallergiska.
Dumt om man får in en massa pollen inomhus också......




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0