När ska det ge sig?.............


Jag vet inte vad det är för fel på bloggen idag, det går inte att centrera texten..... som jag alltid brukar göra i mina inlägg..... grrrr... irriterande... men ändå inte världens undergång........

Jag var ju till tandläkaren tidigare idag. Dom bytte ut den halva fyllningen.
Jag tog bedövning och det måste ha varit rejäla grejer, för jag var bedövad i nästan 5 timmar efteråt.

Fy fan, vad jag hatar det där ljudet av borren, när dom borrar i tanden.
Om jag hade tänkt till lite innan jag var till tandläkaren, så skulle jag ha tagit med mig en MP3spelare och
lyssnat på musik medans dom borrade.

När äntligen själva ingreppet är över, så kan man pusta ut av lättnad.... tills man kommer till kassan.
Då blir det "obehagligt" igen..... kostnaden!
Idag blev jag 900 kronor fattigare av mitt besök hos tandläkaren...... suck.

Sen har jag varit på vävning. Idag fick en del av de andra deltagarna med sig sina vävda mattor.
Dom var jättefina!

Mot slutet av vävningen fick jag helt plötsligt jätteont i magen igen..... samma smärta som förra veckan
och på samma ställe. Suck!!! Så imorgon blir det inget jobba för mig, för jag har ju svårt att tro att värken
ger med sig tills imorgon bitti. Åh, jag blir så jävla matt på allt snart...... sjukdomar och utgifter hit och
dit...när ska det ge sig?





Kommentarer
Postat av: T...

Ta hand om dej !!!! BÄTTRE ! ;o)



Skönt att du har en massa på gång - positivt !



kramen från din vän som mår prima nu... tror jag :o)

2010-05-10 @ 22:21:43
Postat av: Jaana

T: Mmmmmmmmmmmm..........



Kram!

2010-05-10 @ 23:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0