Håraccessoarer och frisyrer för bruden.......

Jag säger då bara det: tur att man inte har tänkt gifta sig!
Jösses, vad svårt jag skulle ha med ALLT.
Jag med mitt beslutsångest skulle ALDRIG klara av att välja
ut ett par skor, en klänning, strumpor, skor.... osv.

När jag har letat efter bilder till mitt bröllopstema, så har jag
verkligen sett att det finns MASSOR och MASSOR att välja mellan...
inom allt det jag har visat bilder på.

Samma sak är det med nästa kategori.... frisyrer och
håraccessoarer. Det är olika håruppsättningar, där bara fantasin
kan sätta stopp för. Frisyrerna kan kompliteras med hårspännen,
tiaror, brudkronor, hårband med mera.......
Jösses, vad det finns mycket att välja på, helst
om man har längre hår. Jag hade faktiskt svårt att hitta fina
frisyrer för kort hår.....

Denna kategori kommer jag att dela upp på flera inlägg....
eftersom det är så många bilder... ähum.....















































Trackback
RSS 2.0