Vernissage med kändismingel........

För ett tag sen kom jag hem från bibblan.
Nej, jag har inte varit dit och lånat böcker.
Jag är faktiskt jävligt dålig på att utnyttja vårat bibliotek.
Blev att tänka på det själv när jag var dit nu.
Varför jag inte är dit nu förtiden, vet jag inte?
När barnen var mindre så var vi dit ibland och lånade
barnböcker.... och jag lånade någon bok.
Men sen har det bara "dött" ut......  bara så där.....

Men idag var jag dit för att ta ner akvarellmålningarna som
har funnits där till allmän beskådning i Ahlbäckssalen.

Trodde att mina akvareller skulle få ligga ifred i någon
låda nu, men ack så jag bedrog mig.

Lennart, våran lärare, berättade att ABF ville att vi skulle ställa
ut våra akvarellmålningar igen.
Denna gång vill dom ha dom när ABF:s nya lokaler i Ludvika
ska invigas den 21-22 maj.
Och inte nog med det! Sen ska dom även stå i någon
annan lokal i en vecka. Det är något som ska öppnas i den gamla
turistbyråns lokaler i Ludvika.

Snart får vi kräva vernissage med kändismingel, champagne och
massor av god plockmat..... hahahhahhaaa.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0