Beautiful Blogger Award.........



Tack ejmis för awarden!!!


BEAUTIFUL BLOGGER AWARDS REGLER


-Som vinnare ska du kopiera in denna i din blogg.
-Tacka och länka till den du fick priset av.
-Skriva 7 saker om dig själv.
-Skicka vidare awarden till 7 av dina vänner.



* Jag jobbar som administratör (kontorist) i ett större företag.
Har jobbat där i 16 år.

* Tycker om att göra kreativa saker....typ väva, akvarellmålning,
pyssla, texta, brodera......m.m

* Jag har aldrig varit på solsemester, utomlands...ännu.

* Tycker om att semestra på Gotland, Danmark och Finland.

* Är beroende av nikotin.....röker Vit Blend.

* Är även beroende av tuggummi (har varit det sen jag var liiiten).
Några favoriter är Juicy Fruit och Jenkki.

* Jag HATAR ALLA sorters möss och råttor!!!



Skickar vidare denna award till, och utmanar dessa:

Daniels Värld

Till min dotter, JOHANNA

Vovvar och vävar

Jogga Maiden

Våran lilla värld

Mig & Alice

Ljuvligt Hem och Inredning

Kommentarer
Postat av: Inredningsfrun

Meeeeen TACK!! Så gulligt av dig!!! Precis vad jag behövde nu, lite uppmuntran :)!!



Stor KRAM och tack igen!!



// Inredningsfrun :)

Postat av: Jaana

Inredningsfrun: =)

2010-11-17 @ 19:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0