Blev ingen yllekappa......

Vad har jag gjort denna torsdagen då?

Jo, jag har väl jobbat... fram till kl. 15.00.
Sen åkte jag till Dr Draiby och fick sånna där låååånga
akupunkturnålar instuckna i axlarna och fram vid nyckelbenen.
Det var lite smärtsamt.

Sen har Katja varit hit och vi har pysslat... och druckit kaffe.
Meningen var att Anette också skulle komma, men hon
fick förhinder.

Hasse har åkt iväg till jobbet och till ett nattskift.
Huvva, vad kallt han ska ha det, ute på bangården, i natt.
Jag är INTE avundsjuk på honom!

Jösses, vad kallt det har varit idag!

I morse tänkte jag sätta på mig min yllekappa.
Jag har haft den på kemtvätt... och där har det hänt något, för
dragkedjan var trasig. Suck!
Så då blev det ingen varm yllekappa för mig idag.
Men som tur är, så har vi några f.d sömmerskor på jobbet.
Frågade en av dom om hon ville byta ut dragkedjan åt mig.
Och det ville hon. Vilken tur!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0