Film, chips, krokar och adventspynt.......

Kvällen har varit lugn.
Jag och Hasse har bla tittat på den svenska filmen,
"Tomten är far till alla barnen".
Jag har sett den förut, men det var många år sen.
Kom faktiskt inte ihåg så där jätte mycket av filmen.

Hasse och Mattias var tidigare ikväll och handlade lördagsgodis
åt dom själva. Hasse hade köpt smågodis och Mattias chips och dip.
Av allt godis och snacks som finns, så har jag mest
"saknat" chips och dip..... tror jag.

Jag har plockat fram adventspyntet, men jag har inte
pyntat i fönsterna ännu.
Eftersom vi har nya fönster, så saknar jag krokar att hänga upp
adventsstjärnor i. Och Hasse verkade inte så värst sugen
på att fixa upp krokar ikväll, så då får det blir i morgon.
Och då kan jag lika gärna vänta med stakarna tills dess.
Nu gäller det bara att bestämma vad man ska ha framme och
i vilket fönster dom ska vara i.......




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0