Första advent......

Idag hände det något väldigt ovanligt.
Hasse vaknade först av oss alla!!!!
Och jag sov ända till kl. 08.30!!!!
Det inte ofta jag sover så länge.... och det är definitivt
inte ofta som Hasse vaknar först, på en helg.
Underns tid är inte förbi än..... hihihihiii.

Nu är adventsstakarna och adventsstjärnorna på plats.
Hasse har borrat upp krokar och jag har fixat med timerna.
Alla lampor är kollade, så ikväll när timerna sätter igång ska
det lysa i varje fönster. Fiiiiint och myyyysigt!!!!

Idag på eftermiddagen är det ju julskyltning.
Hmmm....jag tror faktiskt att jag ska hoppa över den.
Dels så ser det så ruggigt och kallt ut ute.
Sen på eftermiddagen ska jag hämta hem Johanna.
Vilken tid, vet jag inte än?
Sen har jag och Anette kommit överens om att träffas idag, men
vilken tid, vet jag inte?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0