Fotvård och vävning.......



Efter jobbet åkte jag direkt till "Sköna fötter" och till Lotta.
Där vankades det en timmes härlig och skön fotvård.
Åh, det är så skönt! Det är därför jag skämmer bort mig själv med det....
Jag blir så avslappnad av det.... och sen tycker jag det är så
skönt när man grejar med mina fötter.
Och sen är det ju ett plus poäng, att Lotta är så himla glad och trevlig.

Efter fotvården hann jag hem en liten stund, innan det var dags att åka
iväg och väva. Idag började jag att väva på en "skrynkelsjal".
När man väver den, så behöver man inte slå så hårt med vävbommen... och det
är skönt för mina axlar....ja, skönare kanske jag ska säga.
Känner av axlarna ändå... men inte alls lika illa som annars.

Det ska bli spännande att se hur sjalen blir att se ut när den är helt färdig.
Den går i grått, vitt och svart.... den är jättefin i färgerna.



Trackback
RSS 2.0