Krångel, bingo, Lyviksberget och Doobidoo.......

Idag på jobbet har det både varit rolig och mindre roligt.
Nästan hela förmiddagen krånglade vårat lönesystem, så det
gick inte att vara där inne och jobba.
Det är frustrerande....när man vet att man har att göra.

På eftermiddagen "lekte" jag bingoutropare och Katja
var kontrollant.
Ibland, när tillfälle ges (när det är dåligt med jobb t ex), så
får vi ha lite trivselstund på jobbet.... och spela bingo.
Och det gjorde vi idag, på eftermiddagen, innan vi fick gå hem.
Bingot är väldigt uppskattat av personalen.

Efter jobbet åkte jag till Lyviksberget.
Där mötte jag upp Hasse och Mattias.
Vi var in på Rusta en snabbis och sen var vi till Coop Bygg.
Där handlade vi färger, penslar, rollar, sandpapper m.m.
Så ÄNTLIGEN ska vi sätta igång, nu i helgen, med att måla väggar här hemma.
Vi ska börja med matsalen och vardagsrummet.
Puuuhh....mycket jobb blir det.... allt i från att plocka undan,
måla och sen städa och plocka fram allt igen.

Mattias är iväg på Bergakul.
Hasse gluttar på tv:n och jag sitter här vid datorn.
Men kl. 20.00 går jag nog ner och gör Hasse sällskap, framför tv:n.
För då är det nämligen "Doobidoo".




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0