Kvällen......

Mot kvällningen gick Johanna iväg till en kompis.
Mattias gick iväg på Bergakul.
Så jag och Hasse blev alldeles ensamma hemma.
Åh, det var så tyst och lugnt.
Precis vad jag behövde!

Hasse har målat och målat inne i matsalen.
Han har varit så duktig!

Själv har jag varit iväg till Anette på både kaffe och
en pratstund....nu ikväll.

Anette fick ta dockvagnen efter Johanna till ett av
hennes barnbarn. Men det visade sig att en fjäder saknades på den.
Så hon ringde mig tidigare idag och undrade om jag
kunde titta om jag hittade fjärden.
Och det gjorde jag (ja, det var egentligen Hasse som gjorde det).
Så jag erbjöd mig att jag kunde komma förbi med den.
Så jag var där i ca en timme, sen var det dags att hämta
Mattias från Bergakul.

Men nu ska jag inte göra något annat än sitta här vid datorn och
surfa runt lite....spela alfapet....osv.

Njaa...jag misstänker att jag får nog göra mig en bilvända till ikväll.
Johanna ringer säkert och vill bli hämtad...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0