Matsal och vardagsrum........

I morse kom Seppo hit. Han ska hjälpa Hasse med att
fixa med nuvarande vardagsrummet..... ja, det tråkiga och
jobbiga förarbetet innan man kan börja måla.

Både jag och Hasse är tacksamma och glada för Seppos hjälp!

Det nya vardagsrummet är klart nu....vi har även flyttat in lite
möbler och annat dit. Men just nu fungerar även det rummet som
en förvaringsplats (tills det andra rummet är färdigmålat).
Så jag har inte fixat iordning vardagsrummet, helt.....det vill säga
ställt saker och pynt där jag vill ha det....satt upp tavlor....osv.
Det får jag vackert vänta med tills det nya matsalen är färdigmålad.

Bilder på våra ommålade rum kommer så småningom......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0