Nerräkningen har börjat.......



Jag har nyss kommit hem från Skönvikt.
Johanna var med mig som sällskap.
Jag bävade mig för väglaget, och visst, det var isigt och halt.
Men, men....det var bara att köra lugnt.... så det gick väl allt mellan
50-70 km/h....för min del.

Idag har jag nått mitt tredje mål, på -20 kg.... med råge!
Trodde inte att jag skulle behöva sätta upp ett fjärde mål (under denna dieten),
men det har jag nu gjort.
Mitt fjärde mål är -25 kg..... och dit har jag bara 1 kilo kvar!

Jag hade gått ner -5 kg sen sist!!!!!
5 KILO.....FEM KILO!!!!
Jag trodde inte det var sant, men jo, det var det!
Guuu´så glad jag blev! Och överraskad!

Så nu fick jag lite sporre igen, att klara av hela diettiden... och det är
ca två veckor kvar av den. Sen blir det upptrappning..... så pulvret
slipper jag inte än på ett tag.
Men jag får börja äta något om ca två veckor.....jippieeeeyyyyy!!!!
Guuuuuu´vad jag ser fram emot det!!!!
Att få känna andra smaker än bara någon äcklig pulvershakes smak.
Att få känna någon annan konsistens än bara flytande.
Att få tugga i sig maten och känna hur smakerna exploderar i munnen.

Så nu har nerräkningen börjat!!!!

Kommentarer
Postat av: ejmis

Grattis!!

=)

2010-11-22 @ 20:17:46
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Jaana

ejmis: TACK SÅ MYCKET! =)

2010-11-22 @ 20:25:37
Postat av: Lena

GRATTIS du är så duktig.



Kommer du ihåg att skicka korten på din duk till mig. :-)

2010-11-24 @ 13:24:02
Postat av: Jaana

Lena: TACK =)



Jag har precis skickat ett mail till dig.



Kram!

2010-11-24 @ 20:50:07
Postat av: svägerskan...

Men gud sååå duktig du är Jaana!!! så jäkla stolt över dig ska du veta...kramar...

2010-11-25 @ 18:48:38
Postat av: Jaana

Svägerskan: TACK!! =)

Det värmde!



Kramar tillbaka!

2010-11-25 @ 19:43:27
Postat av: Johannaaa

Tänk att jag har en sån stark och envis mamma, vad jag är stolt! <3

2010-11-26 @ 16:55:09
Postat av: Jaana

Johannaaa: TACK gumman!!! Det värmer en mors hjärta att få höra sånt =) <3<3<3



Kram!



P.S Jag är också stolt över DIG!

2010-11-26 @ 19:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0