Ny "adventsstake".........

Skönt att det är helg, igen.

Idag har jag varit jätte trött, hela dagen.

Sista timmarna på jobbet var jätte lugna.
Det var många som gick hem tidigare idag och några
som var helt lediga idag.
Mot slutet av arbetsdagen var jag alldeles ensam
i våran korridor.
Men det var rätt så skönt, för det var ju lugnt och tyst.
Och det passade mig bra, med tanke på att jag var så trött.

Efter att jag kom hem från jobbet, satt jag mig och pysslade
färdigt min filtuggla.

Sen skjutsade jag Mattias till Bergakul och Johanna till ICA.
Hon var sugen på chips och ville handla det.
Jag var också in i affären och passade på att handla lite
toalettartiklar, en veckotidning...... och sen ett litet zinkhus och
en ny adventsstake i zink som man ska ha värmeljus i (inpulsköp).









Hasse är också trötter.
När jag och Johanna kom hem från våran lilla och snabba shoppingtur, så låg
han i soffan och sov. Men en hel veckans nattskift brukar ta musten ur honom.... totalt.

Eftersom jag är så trött, så tror jag att det blir en tidig kväll för min del.
Men jag ska hämta Mattias strax efter 21.00, och då kanske man piggnar till igen.... när
man ska gå ut och sätta sig en kall bil....brrrrr.



Trackback
RSS 2.0