Rugg-väder......



Usch och fy, vilket rugg-väder vi har idag!!!!
Snön kommer ju vågrätt emot en....och lyckas hitta den minsta lilla glipan
på jackan och leta sig in....brrrrr.
Man fryser ju bara av att sticka ut näsan ju.....brrrrrr.

Idag tog jag fram mina vinterskor....när jag väl lyckades hitta dom....ute på altanen!?!?
Men jösses, vad "skabbiga" dom var.....frampå tåna var ju färgen helt borta!!!
Så det blir till att åka iväg, någon dag, och köpa sig nya vinterskor.
Men tills dess får jag gå med "skabb-skorna" och skämmas.....

Jag och Johanna har varit till frissan idag.
Åh, vad skönt det var att bli av med lite barr.....för mitt hår växer ju som ogräs.
Trots att jag klipper mig var femte vecka, så hinner det bli för långt och för tjockt.
Hmmm...undra hur ofta jag skulle behöva klippa mig, för att ha en och samma frisyr jämt???
Ja, så där välputsad och fin....

Ikväll är det även min tv-kväll....jippieeeyyyyy!!!
Klockan 21.00 sitter jag och Johanna nersjunkna i soffan och kollar på
de desperata hemmafruarna.






Trackback
RSS 2.0