Sagostund......

Ännu en arbetsdag avklarad för denna veckan.
Johanna som hade ärenden till stan, kom till jobbet och
väntade på att jag skulle sluta, så hon fick åka med mig hem.

Istället för att åka hem, så åkte vi till busungarna.
Jag hittade två böcker om jultomtar (sagoböcker) på loppiset idag.
Så dom köpte jag åt busungarna och det var dom vi
var dit med. Så det blev ett bläddrande i böckerna.
Molly läste böckerna för Johanna och Nellie läste samma
böcker för mig.... så gulligt!

Sen när vi väl kom hem, så har vi varit hemma.

Jag blev lite pysselsugen, så jag tog fram mina filttyger och
började pyssla fram en uggla...igen.
Men den blir inte lik någon annan uggla som jag har gjort tidigare.
När den är klar får ni se en bild på den.

Om cirka en timme är det dags för kvällens höjdpunkt!
Jag och Johanna ska inta en varsin bekväm position i sofforna och titta på
ett nytt avsnitt av de desperata hemmafruarna.




Kommentarer
Postat av: Daniel

Roligt med barn, loppis & böcker!:))

2010-11-23 @ 23:01:13
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Jaana

Daniel: Instämmer! =)



Kram!

2010-11-23 @ 23:04:24
Postat av: Katja

Hej på dig !



Det var länge sen vi hade en pysselkväll.....



2010-11-24 @ 08:23:07
Postat av: Jaana

Katja: EXAKT!!! Det var väl kanske därför jag fick lite pyssel abstinens igår ;)

Kanske dags och bestämma en dag?



Kram!

2010-11-24 @ 08:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0