Seppo....Hasse....Anette.....

Förmiddagen här hemma har varit lugn.

Eftersom det är farsdag i dag, så ville Johanna till
pappa sin. Mattias hade redan planerat att leka med Markus, så
han valde det istället och blev inte med till Seppo.

Vid lunchtid skjutsade jag Johanna till Ulvshyttan och till Seppo.
Jag stannade kvar en stund och fick mig en kopp kaffe.
Det var trevligt och roligt att träffa Seppo.
Han är så glad, pigg, rolig och trevlig nu.... och kämpar villig.
Skönt att se honom så!

Hasse håller på att måla i matsalen, så gott det går.
Han har ju också ont i en axel (sen han gjort illa sig), så det
är lite jobbigt för honom att hålla på och måla.
Men han är duktig som gör så gott han kan!
Så får det väl ta lite längre tid....bättre det, än att det inte
blir något alls gjort....tycker jag i alla fall.

Om ett tag väntar jag på besök. Det är Anette som ska komma och
hjälpa mig med röjningen av förråden.... och samtidigt fixa
i ordning mer loppissaker.... som jag ska ta med mig i morgon till loppiset.
Har sagt det förut, men säger det igen:
Tur att Anette gillar att hålla på med röjning och loppisfixandet....för
annars vette sjutton om det har hänt något med förrådet.
För jag tycker det är sååååå tråkigt med att prismärka loppisgrejer och
plocka upp det på bordet.....osv.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0