Tråkigt och enformigt!!!............

Nu var det ett tag sen sist.
Men idag så hände det, igen....jag försov mig.
Vaknade kl. 06.30, då jag i normalt fall brukar åka till jobbet.
När jag väl kom till jobbet, så var jag ca 45 minuter försenad.

Idag har jag även varit till Skönvikt och vägt mig.
Jag hade gått ner 2,1 kilo sen sist.
Så sammanlagda viktnedgången är nu ca 19 kilo.
Ca 1 kilo kvar till mitt tredje mål, som är 20 kg.

För övrigt, så börjar jag tappa lusten, orken och motivationen
till att enbart leva på shakes.
Det är ju så tråkigt och enformigt!!!! Och en massa annat.....

Men, men...ska försöka bita ihop och kämpa på....så
länge det går....eller till de 16 veckorna har gått.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0