Full späckad dag.........

Ännu en full späckad dag.

Först så jobbade jag. Sen hem. Strax efter det kom
morsan förbi här på en tjol stund.
När hon gick, så var det dags för mig och Johanna
att bege oss till frissan.
Vi fick våra kalufser färgade och klippta.

Åh, vad skönt!

När man har en kort frisyr, så märks det så väl
när håret har växt. Då känns det som om håret
är jätte långt. Och det är omöjligt att få till en vettig frisyr.

När vi kom hem från frissan, så var klockan redan 20.00.

Så den här dagen gick fort undan.

Idag har jag även haft en sån där frysar-dag.
Jag har varit kulen och frusen av mig, hela dagen.
Måtte det inte vara något på gång...... i dessa
förkylningstider.

Peppar, peppar ta i trä!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0