Har dom fest, eller?..........

Jahapp... nu har det gått ett tag sen jag skrev det förra inlägget.

Hasse är fortfarande på jobbet.
Pratade med honom nyss och han hade ingen aning om
när han skulle sluta jobba.

Johanna har vaknat till liv för ett tag sen.
Men mycket mer än så är det inte....än.

Mattias har både Markus och Andreas här hemma.
Dom ugglar inne i hans rum.... eller ugglar och ugglar.
Det spelas för fullt där inne... både på dator och PS3.... och
då är det mycket ljud från spelen och från dom själva.
Man kan tro att dom gör något helt annat.... typ
river hela rummet.... eller har världens fest.

Själv har jag donat lite här hemma och ska väl fortsätta
med det, om ett tag.
Nu har jag en liten paus här vid datorn.

Sen senare ska jag hem till mina föräldrar och höra
hur det har varit på Åland.
Få se om någon annan i familjen ska med?

Vädret blev ju inte så där värst fint... som jag hade hoppats på....
så lusten till att vara ute har försvunnit.... för tillfället i alla fall.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0