Kall om nästippen.........

Idag på jobbet så krånglade datorn hela förmiddagen.
Ja, jag kom inte ens in i något program.
Guuu, vad frustrerande det är när dagens teknik inte fungerar
som den ska.... och när man inte kan göra sitt jobb, som ju
mest består av att jobba via och med datorn.

Men lagom till lunch hade support fixat felet, så att
jag kunde använda datorn.
Så eftermiddagen bara svischade förbi, när jag skulle
jobba ikapp det jag inte hade kunnat göra på fm.

Idag när jag kom hem från jobbet, så var killarna från
Mockfjärds fönster precis klara med dagens jobb.... att byta ut
alla fönster och ytterdörren.
Så nu ser framsidan ut som en byggarbetsplats.
Grabbarna kommer imorgon igen och gör det sista med fönsterna.
Då ska typ listerna och sånt på plats.... och lite finjusteringar.

Så just för tillfället är det lite för friskt och svalt här inne.
Fingrarna och tårna är kalla och t o m nästippen är kall...... brrrr...
ja, hela jag fryser....brrrrr.

Morsan och farsan har också varit förbi här, en snabbis.

Om ca en timme ska jag iväg och vara barnvakt, åt Nellie och Molly.

Så även denna dagen blev väldigt innehållsrik, på sitt sätt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0