"Lek-faster".......

Jag var iväg och var barnvakt, tidigare ikväll.
Det var bara Nellie som var vaken.
Molly somnade strax efter det att jag kom.

Vi började med att spela "Muffinsspel", som Nellie vann.

Sen ville Nellie titta på film.
Det blev Pippi Långstrump, en av det tecknade filmerna.

Efter det ville hon leka uppe på sitt rum.
Där hade hon gjort iordning ett "Hundhem", sen tidigare idag.
Med det ville hon leka.
En av hundarna, Sara, fyllde 10 år (den lekte Nellie med ) och sen fick
en heeeel massa andra hundar ( dom fick jag vara ) komma
hem till Sara och fira henne... och titta på allt hon hade
i sitt hem....osv.

Lina kom hem strax före kl. 21.00, så då hann jag hem
och kolla på "Desperata Hemmafruarna", med Johanna.

Och snart är det dags att tänka på "skönhetssömnen".
Det har varit en låååång dag......




Kommentarer
Postat av: Daniel

Låter som en mysig dag!

Pippi gillar jag oxå.

2010-10-27 @ 13:35:34
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Jaana

Daniel: Ja, Pippi gillar jag också. Fast jag tycker bäst om orginalet...alltså inte den tecknade versionen.



Kram!

2010-10-27 @ 14:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0