Liten shoppingtur.......

Idag på jobbet tappade jag all insperation till att jobba,
på eftermiddagen. Jag blev sååå trött och seg.

Men när jag kom hem piggnade jag till lite.
För jag och Johanna åkte till "Mitt drömmars hus" ( tror jag
det heter ) och tittade. Det var första gången som vi var
in där....ja, för den affären som det är nu.

Både jag och Johanna hittade lite saker som vi handlade.
Kort på dessa kommer senare.....

När vi ändå var i farten, så åkte vi in till Nisses och kollade
runt lite.... och även där blev det några pinaler inhandlade.

Sist åkte vi till OKQ8.... för jag skulle handla cigg och Johanna, Hasse
och Mattias skulle ha "fredagsgott".

Tänkte först att jag skulle fortsätta och städa här hemma, men nej,
jag har ingen ork och lust till det ikväll.
Jag passar på och samlar in lite krafter och ork tills i morgon i stället......

För ett tag sen drog Mattias till Bergakul.

Själv ska "tömma" våra bankkonton, genom att betala denna
månadens räkningar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0