Massor av bröte.......

Jag/vi har ju våra förråd som är fulla med bröte,
huller om buller.
Det är kläder....leksaker....prydnadssaker....spel...
gardiner....filmer....böcker....fritidssaker.... mattor....
bäbissaker.......m.m......ja, det
finns nog det mesta där inne.
Men tyvärr är inget så värst sorterat.......

Anette har "tjatat" på mig, länge, att jag ska ta med
mig saker till loppiset, vid jobbet.

Och det har jag väl tänkt, men jag har bara inte
orkat bry mig mer än så.
Det är ju ett jävla sorterande och genom gång
av alla saker som finns där.
Och sen ska ju allt prismärkas... tråkigt.

Så idag erbjöd sig Anette att hjälpa mig med
att fixa iordning loppissaker.... med allt vad det innebär.
Och jag var inte sen att tacka ja till det.

Så ikväll har Anette och jag...och Johanna...varit
ute i förråden och letat fram saker som kan
säljas på loppis.... och Anette har prismärkt allt.
Hon har fått bestämma priserna.

Som tack för hjälpen, bl a, så har hon första tjing på
saker som hon vill ha. Ja, hon får ta dom
helt gratis. Jag är bara glad att bli av med det.

Men det finns huuuuur mycket som helst kvar att gå igenom...puh.

Men jag skulle även få fortsatt hjälp av snälla Anette.
Som jag är väldigt GLAD och TACKSAM för!!!




Kommentarer
Postat av: ejmis

Jag har varit på en föreläsning om Feng Shui i kväll så i morgon ska här rensas ;)

2010-10-21 @ 00:08:29
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Jaana

ejmis: =)

Lycka till med rensningen!

Själv har jag lite svårt att skilja mig från saker och ting....



Kram!

2010-10-21 @ 07:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0