Mattias med mig.......

Idag har jag varit jätte trött, hela dagen.
Inte konstigt med tanke på att jag satt vaken så
länge i går/i natt.

Idag gick jag på halv fart, på jobbet.... eftersom
jag var såååå trött och seg.
Tur att jag inte hade så där värst mycket att göra idag.

Klockan 15.00 var jag till Skönvikt och vägde mig.
Det var 3 kilo mindre av mig idag, mot sist jag var dit.
Så sammanlagt har jag nu gått ner 13 kg, på nästan 7 veckor.

Ikväll följde Mattias med mig på akvarellen.
Det var trevligt och roligt.
Mattias hann måla tre akvareller och han var jätte duktig.
Han brukar inte måla eller rita, annars.
Minns inte ens när jag har sett honom sist rita.
Så det var så roligt att se hur han målade och tyckte
det var roligt. Han vill följa med mig fler gånger.
Och det är väl klart att han ska få göra det.

Bilder på våra "konstverk" kommer så småning om.



Kommentarer
Postat av: Tina

2010-10-08 @ 17:57:58
Postat av: Tina

Bra jobbat Jaana!!! Hoppas du känner att du gått ner också o att du blir piggare.

2010-10-08 @ 17:59:41
Postat av: Jaana

Tina: =) TACK!

Jo, jag märker av i vissa saker att jag har gått ner i vikt... och jag känner mig även lite piggare i mellan åt.



Kram!

2010-10-08 @ 21:30:44
Postat av: ejmis

Snyggt jobbat!!

Vad kör du för diet?

2010-10-08 @ 22:42:30
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Jaana

ejmis: :) TACK!

Jag dricker shakes från Modifast.



Kram!

2010-10-09 @ 10:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0