Mina underbara föräldrar......

Idag på jobbet krånglade lönesystemet hela dagen...grrr.
Så för att få tiden att gå, så var jag in på verkstaden
och hjälpte till med att packa anti-rynk-kräm.

Johanna kom till mig på jobbet, efter ett möte hon hade
varit på. Så hon fick också vara med när jag och Katja
packade krämer. Hon tyckte det var roligt.
Hmmm...det blev ju gratis arbetskraft åt jobbet ju...hahahah.

Idag har mina föräldrar ställt upp på mig och min familj.
Först så var morsan hit i morse och såg till så att Mattias
kom iväg till skolan (då fick Hasse sova, som hade jobbat fram
till kl. 04.00 i morse).
Sen på dan skjutsade farsan Johanna till Ludvika
(då slapp Johanna krångla med bussen).
Och sen kom dom förbi här vid 17-tiden med kvällsmat
åt kidsen...färdigt och varmt.
(Då slapp jag ställa mig och kocka och bli frestad).

Åååh, jag är så GLAD över mina föräldrar...dom finns
ALLTID där för mig och min familj....i smått som stort.
Jag hoppas jag någon dag kan "betala" tillbaka allt till dom med
mina tjänster.

TACK, MAMMA OCH PAPPA FÖR ATT NI ALLTID
FINNS TILL FÖR OSS!!!
NI ÄR OSS SÅ KÄRA OCH VIKTIGA!!!
ÄLSKAR ER!!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0