Nygräddade pannkakor........

Kom hem för ett tag sen, från Teresa.
Jag har varit dit och fått mig en kopp kaffe och en pratstund.

När jag kom hem så möttes jag av pannkakas doft.
Hasse står i köket och gräddar pannkakor för fullt.
Orkade inte vara kvar på nedre våningen i den ljuva doften.
Visserligen doftar det pannkaka här uppe också, men inte lika mycket.

Ååååh, va gott det skulle vara med nygräddade pannkakor
och hemmagjord sylt till.
MUMMA, MUMSILI FILIBABBA!!!!

Suck... men neeeej....jag får hålla mig till mina shakes....vanilj,
banan, kaffe, choklad och den mindre goda smaken potatis/purjolök.
Ja, ärligt talat, så börjar jag tröttna på alla smakerna.... ingen
som är godare än den andra..... man bara dricker dom för
drickandes skull...... har gjort det nu i nio veckor....och sju
veckor kvar.... suck...suck...suck.....




Kommentarer
Postat av: ejmis

Jag beundrar alla som fixar viktnedgång med drycker/soppor. Mitt tuggbehov är alldeles för stort för att klara en sådan diet.

2010-10-24 @ 18:31:29
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Jaana

ejmis: Ja, nog saknar man att tugga i sig maten...något enormt.

Jag lääääängtar tills den dagen jag får ta något annat än dryck i min mun och känna smakerna i varenda tugga =)



Kram!

2010-10-24 @ 19:08:32
Postat av: Daniel

Stackarn, oxå testat dom drinkarna. Kämpa på!

2010-10-25 @ 13:55:37
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Jaana

Daniel: Tack! =)

Gick det bra för dig, med drinkarna???

2010-10-25 @ 16:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0