Raderat inlägg.......

Jahapp, så har det hänt igen!

Har fått ett mail här i kväll, där det stog att jag
fortfarande har en massa bilder som jag inte får ha.
Hmmm.... jag som trodde jag hade raderat de
bilderna som det gällde.
Och inte vet jag vad det är för bilder dom syftar på nu.
Och inte kommer jag ihåg vart jag hittat alla bilderna...suck.

Så istället för att gå och lägg mig i tid, så har jag suttit
här i några timmar och gått igenom alla gamla inlägg (tror och hoppas jag)
och raderat bort de inlägg som har bilder som kan tänkas vara
"olagliga" att användas här på min blogg.

Ärligt talat så trodde jag att om bilderna var skyddade så kunde
man inte ens kopiera dom.
Men nu vet jag att så är inte fallet.

Så nu är jag super duper trött...ögonen går kors.
Men jag "vågade" helt enkelt inte vänta tills imorgon med
att ta bort bilderna.... ville få det gjort så fort som möjligt
för att göra anmälaren nöjd igen.

Och jag hoppas verkligen att jag slipper få mer "varnande" mail.

Huvva....man känner sig ju för fan som en halv kriminell.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0