Lugn dag och kväll......

Så var det måndag och en ny vecka.
Visst går väl tiden fort...eller???

Idag hade jag det lugnare på jobbet, mot förra veckan.
Skönt med lugna dagar....ibland.

Johanna och jag var iväg på ett möte idag och efter det
mötet blev hon kvar hos mig på jobbet.

Idag var det ingen vävning. Vi i gruppen skulle åka till
Grängesberg till en nyöppnad affär med vävgrejer.
Men jag följde inte med gruppen.

Efter jobbet har jag bara varit hemma.
Jag har pysslat.
Jag gjorde färdigt ugglan som jag började på igår och bara
av farten så gjorde jag en till uggla.
(Kort på dessa kommer senare).
Så jag har väl suttit vid köksbordet och pysslat i ca 3,5 timme.

Nu ska jag spela lite alfapet...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0