"Doobidoo" kväll.......

Idag jobbade jag förmiddag.
Vi hade ett möte på jobbet, som chefen tyckte jag
skulle vara med på.
Sen om det var så viktigt, är en annan fråga.

Efter jobbet har jag bara varit hemma, hittills.

Mattias kom hem för ett tag sen.
Men Johanna är fortfarande i skolan och Hasse är
fortfarande på jobbet. Han har ett extra långt skift idag
(kl. 04.00 - 15.00). Men han ringde för ett tag sen och
sa att dom ev. var tvugna att jobba till kl. 17.00... hmmmmm.
Det var väl Hasse inte så värst glad för.
Så vi får väl se om han dyker upp snart eller om två timmar?

Planer för resten av dagen har jag inte.... än i alla fall.

Det enda jag vet, är att jag ska kolla på tv:n klockan 20.00.
Då är det "Doobidoo".




Kommentarer
Postat av: Karina

Ja Dobidoo är bra. Så ska det låta också, men det som är så j-a drygt med SSDL är att ALLA måste sjunga HELA låtarna HELA TIDEN! Är det då musikalartister eller vissångare med så kan man ju ofta inte hänga med i texterna och skråla med... :-(

2010-09-10 @ 18:59:17
URL: http://vovvarochvavar.bloggplatsen.se
Postat av: Jaana

Karina: Ja, "Så ska det låta" är också ett bra program. Och, JA, det är tråkigt ibland när dom måste sjunga heeeela låtarna.



Kram!

2010-09-10 @ 19:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0